Lokietek




przy_lokiet

Nasza szkoła
Punkt Przedszkolny
Archiwum

Świetlica szkolna "Świetliki"

Nowe pomoce

W drugim półroczu zakupiono do świetlicy szkolnej gry planszowe, domino, układanki oraz klocki dydaktyczne. Uczniowie bardzo chętnie korzystają z proponowanych pomocy. Podczas wspólnych gier nawiązują prawidłowe relacje koleżeńskie, doskonalą pamięć, ćwiczą umiejętność skupienia uwagi oraz logiczne myślenie. Łączenie nauki z zabawą jest bardzo dobrą formą spędzania wolnego czasu.

 

 

 

red. M. Curyło

Ozdoby świateczne

W czasie zajęć świetlicowych uczniowie naszej szkoły przygotowali ozdoby na Święta Bożego Narodzenia. Wśród wykonanych rzeczy dominują: kolorowe łańcuchy, szyszki, pająki, aniołki oraz choinki. Własnoręcznie wykonanymi ozdobami została udekorowana sala. Nastrój świetlicy sprawia, że święta tuż, tuż.

 

 

 red. M. Curyło

Ptasia stołówka
Podczas zajęć świetlicowych została założona "Ptasia stołówka". Wyczyszczone i przygotowane karmniki zawieszono w pobliżu naszej szkoły. Wkrótce zostaną uzupełnione pokarmem, który gromadzimy w klasie. 
Czekamy tylko, aż będzie trochę chłodniej.
Dziękujemy za pomoc Pani woźnej. 
red. M. Curyło
Konkurs "Leśne Duszki"

W czasie zajęć świetlicowych uczniowie naszej szkoły przystąpili do udziału w X Jubileuszowym Ogólnopolskim Konkursie Plastycznym „Jesienne duszki i leśne skrzaty”. Korzystając z darów jesieni wykonano dowolną techniką prace o zróżnicowanej tematyce. Zadbano o oryginalność kompozycji, zgodność tematyczną oraz pomysłowość. Zgodnie z regulaminem, do Młodzieżowego Domu Kultury w Krakowie szkolna komisja wytypuje 5 prac.

red. M. Curyło

Europejski Tydzień Kodowania
Podczas zajęć świetlicowych uczniowie naszej szkoły przystąpili do akcji pod hasłem "EUROPEJSKI TYDZIEŃ KODOWANIA". Na wstępie wyjaśniono, że kodowanie to działanie według podanego schematu w odpowiedniej kolejności. Następnie rozpoczęto układanie wyrazów zakodowanych na figurach geometrycznych. Z podanych wyrazów (kolorowych klocków stanowiących figury) układano i odczytywano zaszyfrowane zdania. Kolejne zadanie dotyczyło odkodowania drogi do ukrytego skarbu w klasie. Uczniowie przy pomocy strzałek - prosto, w lewo, prawo, 2 stopy, 4 dłonie dotarli do skarbu, jakim okazała się piłka. Bardzo sprawnie poradzili sobie również z ułożeniem instrukcji dla kucharza. Prawidłowo zakodowano przy pomocy rysunków i podpisów kolejne czynności niezbędne do przygotowania sałatki.
Sumując zajęcia stwierdzono, że w czasie kodowania należy zachować wszystkie elementy, aby kod był poprawny i żeby osiągnąć cel. Wśród uczniów wzrosła aktywność i chęć do pracy wobec powyższego ćwiczenia tego typu będą kontynuowane.
red. M. Curyło
[ Cookies - info ]Oprogramowanie CMS: DragoN-NogarD © ( www: http://nogard.pl )